6 iul. 2012

A venit vacanta...

     Jurnal de vacanta (scris cu intarziere) 
     Luna iunie- episod 1 
   Ma simt ca in vacanta de vara din timpul scolii, ma simt copil. Linistita, cu capul in nori, visant la lucruri mov, experiente unice, lungi momente de dragoste, multe zambete si dimineti senine cu hohote de ras si chiuieli. 


  
       Orasul e parfumat, soarele de iunie e prietenos, noi suntem 3 haiosi care ne vedem de copilarie.

    
       O data cu Ciushtiu recopilaresc. In ultimii 6 ani m-am luat cu treburi de oameni mari, cu mintea ocupata de problemele altora si grijile mele, am uitat ce bine e sa te simti liber, sa ofer timp sufletului meu.
      El e un simpaticos-delicios, pasionat de cabluri, tastaturi, telecomenzi, de tehnica in general. Imi place  curiozitatea lui, e pus pe experimentat, fara sa fi facut mari pagube desi i se permite TOT (ce nu ii pune sanatatea in primejdie). 
      Salut multi oameni pe zi, fiindca lui Mihnea ii plac oamenii, le arunca zambete in permanenta fara a vrea neaparat ceva in schimb, le cucereste pur si simplu sufletele, iar eu trebuie sa imi iau la revedere politicos.
      Imi insenineaza sufletul mutricica lui senina, curioasa, inteleapta, cu o mimica a fetei ca unui batranel care stie toate tainele.
Sa cresti mare, sanatos, fericit si puternic, Ciushtiule !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu