8 iul. 2012

Baietel de 10 luni


Jurnal de vacanta
Luna iulie- episod 1

  Baietel de 10 luni: 
- sta in picioare, usor zbrijinit. Aseara se tinea de pat si dansa pe muzica festivalului Mamaia Copiilor
- merge in patru labe cu super viteza. Merge sustinut de mobila de la nivelul lui, face pasi sub propria initiativa, impinge antemergatorul dupa bunul plac, in toate pozitiile, cu rotile in sus, cu spatele.
- are 2 incisivi centrali jos si sus un incisiv central si unul lateral
- doarme trei, patru somnuri pe zi, seara de la zece la sapte-opt dimineata
- plange cand ii e foarte foame sau foarte somn
- adoarme uneori plangand (nu se alina nici in bratele mele, il pun in patut cand inca miorlaie si "se adoarme" singur). Sunt seri cand il pun in patut si il aud cum se distreaza singur, pe bezna, isi spune povesti si glume, chiuie si rade pana adoarme. 
- dimineata se trezeste vesel ( in general).  E ca o babuta care se trezeste cu noaptea in cap, dar nu se indura sa se dea jos din pat. Mai sta, se mai fataie, mai povesteste ceva, mai roade o susezata, in final ori se pune la somn, ori da trezirea dupa jumatate de ora
- doarme singur in camera. Nu l-am abandonat, dar am dormit trei luni cu el in pat, apoi patru am facut un soi de co-sleeping, cu patutul lui lipit de al meu si dat gardul jos. La 7 luni, inca se foia mult noaptea, plangea si eu aveam tendinta sa ma trezesc, sa il legan, sa ii dau suzeta, pana intr-o noapte de vineri cand am plecat din camera. Si de atunci dormim amandoi fara sa ne tulburam linistea reciproc
- cand nu doarme e activ si preocupat...bate mingea pe parchet,  aduce elogii cu degetul drept ridicat in aer, il atrag teritoriile nedescoperite din vastul apartament de 2 camere, loveste zornaitoarele de mobila, studiaza telecomenzi, telefoane, e indragostit de laptop (are interdictie de la tati)
- face baie singur, in cada, pe covorasul colorat, nu il atrag jucariile de apa ci dopul de la scurgere si dusul
- bea lapte praf de 3-4 ori pe zi, pieptul mamei nu a mai fost interesant de la 7 luni
- nu sta la pieptul mamei sa se aline, nici dupa ce bea laptele nu zaboveste in bratele mele. Imi intoarce spatele brusc, il pun in patut si se culca cu fundu'n sus.
- ii plac mancaricile de bebelusi. Ii prepar tot ce imi permite lista cu alimente pentru aceasta varsta, nu mananca sarat si dulce decat in joaca
- nu bea apa, e bleahh
- rade in hohote daca te aude stranutand, daca joci "cucu bau", daca il gadili pe burtica
- e permanent vesel si binevoitor, cucereste lumea  aruncand cu zambete
-  ii place plimbat cu carutul, sta cuminte in scaunul de masina
- il linisteste datul in leagan, e fermecat de locul cu nisip, de copilasii care il baga afectuos in seama 
Mie imi place tare mult de el :), nu as schimba nimic




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu