6 iul. 2012

Prima vara in trei, la Comanesti


Jurnal de vacanta (scris cu intarziere) 
Luna iunie- episod 5

  Nu am avut temeri legate de plecatul de acasa cu Mihnea, de schimbarile de peisaj care l-ar putea scoate din ritm. Din contra, observ ca fiecare experienta in aer liber sau in noi spatii, unde se poate desfasura  in libertate il face mai infloritor.
  Am plecat la Comanesti in iunie, asa am inceput noi plimbarile mai lungi din vara si sper sa fie cat mai multe. La usa mea bate 28+2, e si Mihnea in viata noastra si ma simt ispitita de frumusetile tarii si a oamenilor dragi pe care doresc sa ii revad.
  La Ciushti ii place cu masina, priveste lung pe geam reflectand la probleme existentiale si apoi adoarme. 
  Am venit la Comanesti in iunie, sa ne umplem de miresmele trandafirilor, sa facem plimbari pe malul Trotusului, sa privim cum asfinteste soarele peste Goanta si sa ne masam talpile pe dealurile cu flori colorate.


  Noptile devin zgomotoase spre dimineata cand cocosii canta, cateii latra in cor, pisicile se joaca in pod, gainile incep a cotcodaci, dar incet, incet ne obisnuim. Aici e bine, branza are gust, laptele e gras, ciorba e fiarta domol pe soba si friptura de vita e cu sos cu miere. 


  L-am plimbat pe Mihnea purtat in spate prin toata copilaria mea, in lung si in latul oraselului de pe Valea Trotusului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu